DUNAKANYARKULT Fábián Erika blogja 06-70-3129308

2023. augusztus 24. 09:14 - fabiane

Szülinapi megálló és segítségkérés!

tegyunk_egyutt_a_dunakanyarert.png

Olyan embereket várok a fedélzetre, akiben van lélek és tetterő a Dunakanyar szebbítésére, jobbítására és élhetőbbé tételére. Unalmas már, hogy mindig visszaküldenek a kiindulópontra, mondván, hogy ők nem engem választanának erre a feladatra, ami az én kezdeményezésemre indult el, bizonyíthatóan megy nekem, és értéket hozok vele létre - hiszek benne, hogy energiám ténykedésre sarkall másokat is! Teri néni már az elején megmondta, hogy érzem a hely kisugárzását :) A Dunakanyarkult blog már 400.000 letöltésnél jár és közhasznú, de ez nem azt jelenti, hogy a felhasználásánál ki kell kerülni engem, mert belement több mint 3 év munkám - azt hittem, hogy ennek az elfogadása alap. Közben találkoztam nagyon sok olyan emberrel, mind ideszületettel, mind betelepülővel, akik segítettek, és akivel szerintem jó tudnánk együtt működni - várlak, ha akár a bloghoz hozzá tudnál járulni, vagy bármi cilvil aktivitásban részt kívánsz venni (nekem most a dunakanyari állomások akadálymentesítésének az elérése az egyik fő témám, de közösen biztos jó ötleteink lesznek!). Amúgy meg köszönöm, hogy még figyeltek! <3  (Személy szerint pedig a Corvinus kulturális turisztikai menedzser szakára járok, szakdolgozatom témája a "Művészekkel a Dunakanyarban" lesz. Ahhoz, hogy ki tudjam fizetni a 2. félévi tandíjat, szívesen vállalnék bármi olyan munkát, ami érinti a Dunakanyar hely- és kultúrtörténetét - pl. kutatások, prospektus írása, sétavezetés, helytörténeti, csapatépítő játékok írása, levezetése, vagy az anyag más kiaknázása!

Fábián Erika 06-70-3129308

fabiane824@gmail.com )

Kövesstek új csatornánkon is: https://www.facebook.com/Dunakanyarkult.blog

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dunakanyarkult.blog.hu/api/trackback/id/tr1518199979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
DUNAKANYARKULT Fábián Erika blogja 06-70-3129308
süti beállítások módosítása